جمعه ۲۵ آبان
فال حافظ شعری از مجتبی محبی زاده
از دفتر عقل و عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۷۳۱۱۴
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مجتبی محبی زاده
آخرین اشعار ناب مجتبی محبی زاده
|
فال حافظ»
*****************************
فالی زدم امروز به نام دل معشوق
حافظ که دلم دید سرای دل معشوق
***
گفتا که برو باز کن آن در که سرایت
باید که شود معبد و میخانه ی معشوق
***
معشوق که باشد به دلش شوق وصالت
نازی نکند گرم که باشد دل معشوق
***
خود گوید و خود خواهد و آید به سرایت
سازی بزند چنگ نوایش دل معشوق
***
دلبر که ببردست وصالش ز دلت تاب
مردانه ببند عهد که بندش دل معشوق
***
خواهی که روی سوی سمرقند و ببخشی
زنهار به حافظ که بدادش دل معشوق
***
گفتم که تو دردانه ی من هیچ شناسی
اینگونه که ماه است برایم رخ معشوق
***
گفتا که خدا داند و از وی طلبش کن
نوری بدهت کام به راه دل معشوق
***
آری که چنین است عشق من و آن ماه
ماهی که شب چهارده ش شد دل معشوق
*********************************
شاعر:
مجتبی محبی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود