پنجشنبه ۲۴ آبان
-قبر های سر بریده - شعری از مهرداد بهار
از دفتر سپید نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۵۴۲۲
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهرداد بهار
|
-قبر های سر بریده -
به حرمت توحش ظریف زنانه
به حرمت گورهای دسته جمعی
به حرمت پروردگار عاریتی آینه ها
رستنگاهی جز مرگ نیست.
قبرهای سربریده شده ٬
ناقوس ها جیغ می زنند !
سنگها تن چراغهایی که فقدان روشنیشان را پنهان کرده اند
می خارانند
(سلاله ی سربدار کرمها
اندیشه ی متمدن نقب ها را خط خطی کرده اند )
- صدای سرگردان دلها در قلک وجود
- صدای سر به راه دلها در وجود قلک
به قداست آتش
که در محراب ستاره ها نماز می خواند
این دوئلی دیگر است
این تابوت گاهواره خدایی دیگر است
سوگند یاد می کنم....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.