يکشنبه ۲۷ آبان
فضای یاس شعری از سکینه تاجمیری (نوا)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۵۴۲۰۵
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سکینه تاجمیری (نوا)
آخرین اشعار ناب سکینه تاجمیری (نوا)
|
همان کس که برایش ساده قلبم ترک دنیا کرد
چقدر آسان از این عاشق جدایی را تقاضا کرد
خداوندا مگر در سینه اش خارا رقم خورده
که در دنیا جهنم را برای من مهیا کرد
ریاضی خوب می داند اما تقسیم غم هرگز
به من افزود اندوه و مرا از خویش منها کرد
چه سان اندیشه کرد آن دم که هنگام وداعش بود
نشست بی تفاوت گریه هایم را تماشا کرد
مگر از من چه بد دیده که خالی شد زمن دنیاش
ندید آیا برای او دلم با چی مدارا کرد؟
گلوی خاطراتم بغض سنگینی بغل دارد
امید و آرزو هایم فضای یاس پیدا کرد
نمی خواهد اگر با من کند سر روزگارش را
چرا در گوش قلب من نوای عشق القا کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست