شنبه ۳ آذر
جنگل شعری از حمیدرضاسفید
از دفتر بهارچشم هایت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۵۳۵۴۰
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضاسفید
|
کاش منهم خانه ای آن سوی جنگل داشتم
درمیان خانه ام بانوی جنگل داشتم
تادلم هرروزدرافسون گیسویی نبود
کاش دل را بسته ی گیسوی جنگل داشتم
دوش خواب جنگلی دیدم شدم مرطوب بغض
صبحگاهان دراتاقم بوی جنگل داشتم
آخراین کوچه جنگل بود،روزی،کاشکی
چون گذشته خانه ای درکوی جنگل داشتم
روزگاری ابرباران داشت ،چشمه آب صاف
گفته هاباچشم و با ابروی جنگل داشتم
گشته ام بیمار،ودرمانم حضورجنگل است،
روزگاری دردرا داروی جنگل داشتم
کودرختان غرورسرزده برآسمان؟
کاش جنگل بودومنزل توی جنگل داشتم...
#حمیدرضاسفید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست