جمعه ۲ آذر
سلام ... شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۵۳۵۱۹
بازدید : ۱۵۰۱ | نظرات : ۱۳
|
|
سلام من به قلب تو
به بی ریای بی نشان
به آن پرنده ی ر ها
به تنهایارآسمان
○○○
دقیقه های بی کسی
سلام میکند تورا
به ساردشت عاطفه
غریب ویاروباوفا
○○○
سلام میکندتورا
دقیقه های بی کسم
اگرچه بی جواب شد
سلام های نورسم
○○○
بدان به دست سرد من
غبارهای شب نشست
که بغض سرکش مرا
حضورسرد توشکست
○○○
سکوت خیس ودردمن
غم عجیب وهجرتت
مرانظاره میکند
جوانه های غربتت
○○○
برای من که سال ها
کنارتونبوده ام
به یادتودراین قفس
دل از همه زدوده ام
○○○
غزل غزل سروده ام
زتیردرکمان تو
امان ازآن نگاه ها
به زیرکهکشان تو
○○○
که عیب میکند مرا؟
به اینکه عاشق توام
به اینکه باورم شده
هنوزلایق توام
●●●
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
ممنون بزرگوار | |
|
سپاسگزارم | |
|
ارجگزارم عزیز | |
|
ارجگزارم گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.