شنبه ۱۰ آذر
قصه تلخ جدایی شعری از علیرضا قاسمی (آشیخ)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۵۳۴۲۶
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر علیرضا قاسمی (آشیخ)
آخرین اشعار ناب علیرضا قاسمی (آشیخ)
|
قصه تلخ جدایی
پایان ایـن سختی و بـد بختی بیاید
کافی است بتابد نور حق مهدی بیاید
درمان درد و رنج و صبر و بی قراری
آن کس که با او بسته ام عهدی بیاید
منجی عالـم او که دنیا در فراقش
کل هـمه مخلوق و آدم ها فدایش
چون آید این دنیا دگر سختی نبیند
دلهای عاشق جان بگیرد در هوایش
هر جمعه ندبه خوانم از دل من برایت
ای جان بی مقدار من ، باشد فدایت
صبرم به سر آمد بیا ، تا زنده هستم
ترسم که آیی و نباشم ، در رکابت ...
علیرضا قاسمی آ. شیخ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.