کوچه دیوانه ها
شنیده ایم به تو می گویند ،
شاعر کوچۀ دیوانه ها . . . چرا ؟
ب ب ب به دلایلی ،
می توانی یکی را بگویی . . . ؟
ب ب ب بخاطر ای ای اینکه ،
کتابی دارم با ع ع ع عنوان ،
صد غزل ا ا ا از کوچۀ دی دی دیوانه ها ،
چرا صد غزل از کوچه دیوانه ها . . . ؟
چو چو چون سالیان درازیست که در در در ،
کوچه ای سکنی دارم ،
ک ک ک که صد نفر دیوانه ی ز ز ز زنجیری ،
د د د در آنجا زندگی می کنند .
این کتاب اشعار کیست . . . ؟
ه ه ه هر دیوانه ای ، ی ی ی یک شعر گفت و من ،
ک ک ک کتابت کردم ،
و همه را به نام خودم . . . چا چا چاپ کردم .
چرا این اشعار دست شماست ؟
ب ب ب به خاطر اینکه م م م من ،
رو رو روشنفکر بی سوادم .
روشنفکر بی سواد . . . ؟
ب ب ب ب بله ،
مسوول آن کوچه کیست . . . ؟
م م م من .
تو . . . ؟
ب ب ب بله .
چرا تو . . . ؟
چون من ا ا ا امیر ک ک ک کشور ف ف ف فقرم .
خب ، چرا تو رئیس دیوانه ها بودی . . . ؟
چو چو چون . . .
چو چو چو چون . . .
. . . . . . .
چون من از همه
دی دی دی دیوانه تر بودم .
باقر رمزی باصر
سلاممم
چقدرزیبا ومتفاوت بود استاد باصر
احسنت برقلم توانایت