رضایم به رضای تو رضا یم
**
1
رضا یه من – رضایه من- رضایم
رضایم من – رضایت را – رضایم
رضا به یک - نگاه تو رضایم
رضا به یک نظرگاهت رضایم
**
2
به یک دانه ز دست تو رضایم
به یک دانه زخوان تو گدایم
که گرم دست ت تو- وا که شفایم
که خو کرده به خوی این هوایم
**
3
رضا در سایه یه چشمت رضایم
غلامی یه غلام تو رضایم
رضا به یک اشاره من رضایم
رضا به یک اشاره سر به راه یم
**
4
رضا به یک اشاره جان فدایم
رضا به یک اشاره جان من فدایم
رضا به گوشه یه چشم مت رضایم
رضا یه اشاره برملایم
**
5
رضا هرگوشه خاکت رضایم
رضا هر ذره یه خاکت دوایم
رضا هر ذره یه عطرت هوایم
گدایه تربت خاک رضایم
**
6
رضا هر چه تو گویی – من رضایم
رضا من یک نظرهم - رضایم
رضا وصل تورا- طالب رضایم
رضا در غم وهجرانم – فنایم
**
7
رضایم من رضای تو رضایم
رضایم خواسته یه تو را رضایم
رضایم خاک پاک ت را رضایم
رضایم خاک پایت را رضایم
**
8
رضا جان تربت تو توتیایم
رضا جات دست تو واکه شفایم
رضا جان یک نگاه تو دوایم
که من پا بوس پای این رضایم
**
9
رضا به یک هوا یه تو رضایم
به پا بوسی یه تو من وا رضایم
به غلامی یه غلامت رضایم
به کفش داری – زائرت رضایم
**
10
رضایم به رضای تو رضا یم
رضایم چشم تو را من رضایم
رضایم من گدای یت رضایم
گدایم من گدای یه این رضایم
غلام من غلام این رضایم
**
11
شفاعت کن – به حال من رضایم
بگیر دست مرا تو ای رضایم
که بی دست تو من – وا برفنایم
که بی پناه تو – من بی پنایم
**
12
مداواکن که درد من رضایم
ندارم من طیبی جز رضایم
که من بیمار این دار شفایم
که من محتاج این دست شفایم
**
13
گدایه من – گدایه این رضایم
که من محتاج این خان رضایم
که من به آیین سلک رضایم
که من به آیین مهر رضایم
**
14
گدایی یه کویه تو را رضایم
گدایه در گاه تو را رضایم
غلام در گاه توام رضایم
رضا به هرچه تو گویی رضایم
**
15
که من کبوتر – باغ رضایم
که من کبوتر- گل دسته هایم
که من دانه خور- دست رضایم
که من آبشخور- حوض رضایم
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم( کلاسپیدها)
نام ترانه: رضایم به رضای تو رضا یم
تقدیم به : رضایم
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)- بدیهه- تقدیمی- 95/10/22- ساعت11