يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- میلاد23
- آنکه ترسید از هبوط آدمی،سیبِ نارس چیده ی آدم منم
- بگذر از بی پرده گویی های دل،شیخ بی دین مسلمانان منم
- باکری نامی که میخوانی ز من،پاره پاره استخوان و پیکرم
- خشت و جان من همه آب و گل است،سوره ی ناخوانده قرآن منم
- شوق پروازم زمین آورد مرا،گرچه از قوس زمین اولا ترم
- تابه کی از صبح و شب خوانی قنوت،آنکه بی عهدست وبی پیمان منم
- درزمینی کز گزارش ناگزیر،نا امید از ابتدا و آخرم/
- "زاده ی مریم که عیسی شد ولی،ناخلف فرزند آن یزدان منم"
آرش غفاری درویش 14 دی ماه 95
|
|
نقدها و نظرات
|
برای همه چیز ممنون سید جات اینجاست | |
|
من هم قصد بی احترامی ندارم قالب شعر قصیده است ممنون
| |
|
دوست عزیز قصیده چیست؟با رسم شکل توضیح دهید برای خراب کردن شاعر راه های بهتری هست توصیه میشه اولا مطله کافی بفرمایید تا هم اوزان ثلاثی را بشناسید هم قالب قصیده و هم قافیه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.