يکشنبه ۴ آذر
به تماشای رخ زرد من امروز بیا شعری از سعید احمدجامی (خواجه)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۲۰:۵۴ شماره ثبت ۵۲۷۰۹
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر سعید احمدجامی (خواجه)
آخرین اشعار ناب سعید احمدجامی (خواجه)
|
به تماشای رخ زرد من امروز بیا
شده ام شهره عشق تو ز دیروز بیا
تن من سرد و ندارم رمقی نیست مرا
شعله بر خرمن این دل تو بیا فروز بیا
من اگر دار خریدم به وصال رخ تو
شده ام خرّم از ین حال خود امروز بیا
بنشین و بنگر قصه جان کندن من
آخرین تیر نگاهم به نگه دوز بیا
به سردار نلرزم که تو باشی به برم
آخرین جمله این عشق بیا موز بیا
تو نباشی ندهم جان به دگر یا که ملک
خواجه میسوزد ازاین عشق جگرسوز بیا
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی واژه ها | |
|
درود و سلام جناب استکی | |
|
سلام بر شما ممنون | |
|
باسلام و تشکر از حضور شما | |
|
خیلی خوش آمدید | |
|
همچنین جناب شاهنگیان | |
|
ممنونم | |
|
درود استاد سیاوش عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا قلم زدید