جمعه ۲ آذر
افق شعری از حمزه پویا(آشنا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۵۲۶۹۹
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حمزه پویا(آشنا)
آخرین اشعار ناب حمزه پویا(آشنا)
|
افق خالی
روزنه ای در انتهای سکوت!
سکوت
روبه تاریکی!
تاریکی
در گستره ی طلایی خورشید!
خور شید در گنبد مینائی!
گنبد آسمون به روی کره ی خاکی!
کره ی خاکی
خیره
بدنبال آدما !
نیستی در پس هستی!
هستی
دراعماق مرداب!
مرداب در ژرفای غروب!
غروب در رخسار عاشقان!
عاشقان در افق1
افق خالی!
افق پراز ناله ها و دردها
افق نگاه عاشقان!
در اعماق وجودشان سیل نگاهشان!
رو به افق خالی!
در ژرفای بلند آفرینش!
در خلوت پراز همهمه ی شعرها!
آشنا در جدال رویاها و منظرها
برسر افق!
در ره آورد سفر ((ما))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا قلم زدید