جمعه ۲۵ آبان
انتظار شعری از فاطمه گودرزی(لیا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۵۲۲۶۹
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر فاطمه گودرزی(لیا)
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی(لیا)
|
ارابه ی عشق من ایستاده
منتظر فرمان توست
تپش قلبم ایستاده
منتظر امدن توست
وجودم فنای چشمان زیبایت خواهد شد
منتظر چشمان توست
قطار زنگیم بر روی ریل امید ایستاده
منتطر قدم های توست
چشمانم از همه چیز و همه کس کور شده
منتظر دیدار توست
بی صبرانه انتظار میکشم و اجازه ورود به احدی نمیدهم تابیایی
و من همه چیزم را فدایت خواهم کرد
پس بیا ای زیباترین گل باغچه ی من
بیا و با امدنت به خورشید این باغچه فرمان دوباره تابیدن بده
و بمان.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.