يکشنبه ۲۷ آبان
هوای تو شعری از جهان شاه تاج مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۵۲۲۴۹
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر جهان شاه تاج مرادی
آخرین اشعار ناب جهان شاه تاج مرادی
|
با کوچه ها پر می زند دل در هوای تو
تا بشنود از خانه ها شاید صدای تو
تو شهرزاد کودکی های منی ای عشق
خوش کرده ام دل شب به شب با قصه های تو
از آشیان افتاده ام چون بچه گنجشکی
سر در گمم در شاخه ها، در لابلای تو
گیسو بیفشان، انقلابی کن هوایم را
تا نو شود دیدارمان در کودتای تو
در برکه ی بغضم بمان، نیلوفر شعرم
سنجاقکم باید برقصد پا به پای تو
با من بمان، تو چار فصل عاشقی هستی
تا سر کنم هر لحظه در جغرافیای تو
از ابتدا هم سرنوشت رود رفتن بود
هی سد شدی تا شد دل من مبتلای تو.
جهان شاه تاج مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست