يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- تورا شکر
- برایِ لرزش آن پیچش موی، گنکاران محکوم و سفید روی
- چه گویم از درونِ مهر و گردون،به چشم اشک و چه گریانم تورا شکر
- مسیرم جز حراس و ترس و وحشت،امیدی جز نهیب و عشق و شهوت
- برای کودکِ گمراه و عزلت،به دل خون و چه لرزانم تورا شکر
- برای کور مادر زاد و عریان، پناه دختری جز قهر باران
- چه خواهم؟ جز عدالت ،واژه مرگ،به سر اندر گریبانم تورا شکر
- چه میسازی که سازم کوکِ کوکِ است،بزن پروانگی را آتشم کن
- چرا پایان ندارد این مکافات،ز هیچت هیچ نمیدانم تورا شکر
- چه میسوزم درو ن نقره فام ،چه میخوانم نه کفر است و نه ایمان
- برای حاکمِ خونخوار دوران،اسیر شرک و ایمانم تورا شکر
- اگر کژ زاده بودم خلقتم کن وگر نیکم درون آتشم کن
- چه می ارزد بهای زنده بودن،خداوندا چه ارزانم تورا شکر
- گناه دختری معذور ز فرزند که هرگز نام اورا نیست مادر
- چه عدلی بهر او باید روا کرد نمیدانم چه عنوانم تورا شکر
- آرش غفاری درویش 9 آذر 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبا و موثر
ایام تسلیت