سه شنبه ۶ آذر
چمدان شعری از خالد عظیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۵۱۹۰۲
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب خالد عظیمی
|
اتفاقی که سخت می افتد؛
ساده از دست من رها شده است
چمدانی قطار را برده
چمدان از کسی جدا شده است
ایستگاه از سکوت تو غوغا
ایستگاه از صدای من خاموش
ایستگاه در تضاد و در تشبیه
ایستگاه شکل مادوتا شده است
در زمین انتهای مرداد و
آسمان ابتدای بهمن ماه
شهر من لای این تناقض ها
به تبی سرد مبتلا شده است
چمدانی نشسته در مترو
بمبی از خاطره ته چمدان
آخرین ایستگاه،با تاخیر
گرهِ بغض وبمب،وا شده است
ایستادم،کنار "رفتن"،آه
فعل رفتن عجیب غمگین است
فکر کن روی خاک یک ماهی
تازه با اشک آشنا شده است
#خالد_عظیمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود