جمعه ۲ آذر
لعنت شعری از مصطفی رضاوند
از دفتر ترانه حس خوب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۵۱۷۳۵
بازدید : ۹۱۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مصطفی رضاوند
|
دلم می خواست فقط یک بار تو
آغوشت به دنیایه عقب برگردم
لعنت به این ساعت بی برگشت
حالا توآغوشم دوریتو بغل کردم
تو رفتیو خوراکم دیگه هر شب
خشابه قرص هایه عاش ولاشه
نموندی کل این دنیام تو یه لحظه
بایداز هم بپاشه بپاشه آخ بپاشه
تو این ماه و تو این هفته عزیزم
نمی تونم یه لحظه هم بخوابم
همیشه التهابایه دمادم دارمو یه
وقتایی سراسر از تعرق خیس آبم
کم وبیشم تواین روزای غربت خیز
داره بدجوری این دستام می لرزه
نمیشم خوب عشقم کل این قرصا
تو که نیستی به یه لعنت نمی ارزه
همیشه تویه قلبم ماه طنازم
بدون که پرچم یادت همون بالاست
نموندی اولین مرگم تو این دنیا
بدون هیچ تردیدی همین حالاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اربعین حسینی تسلیت باد