چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
🍀دليل انتظار-🍀
🌴اي سفينه نجات
در طوفان گمراهي وگرداب جهالت
قافله سالار قبيله عشق
و حضور سرخ در عصر سياه نتوانستن ها
درياي عطش و حيات دين درعطش خون تو
كه ترك صفا و مروه كردي
تا نقش آفرين صفاي كربلا شوي
اي بذر افشان لالهها در دشتهاي تعهد
و دليل انتظار روزموعود
شور نهضت ها
و حرف اول در روز آخر
اي مروج خوبي ها و بازدارنده از پليديها
روشنگر آفتاب حقيقت در محاق ابر ضلالت
و آموزگار آزادگي از اسارت تن و زندان محيط
كوه بلند استقامت در هجوم تهديدها وسفره تطميع ها
و قله رفيع جوانمردي، شعر بلند ايثار و معمار حريت
در شكوه قيامت چه بسرايم
که زبان قاصر است و هزار راز پنهان🌴
دزفول- - آزادمنش— 23/7/78
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.