جمعه ۲ آذر
درمان غم شعری از محمد علی نعمتی (حقیر)
از دفتر وصال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲ شماره ثبت ۵۱۵۹۸
بازدید : ۳۶۴ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر محمد علی نعمتی (حقیر)
آخرین اشعار ناب محمد علی نعمتی (حقیر)
|
به نام خدا
من سوختم زغمها تا کام دل برآید
اما نبود پایان عمرم دگر سرآید
با سادگی نظر را آیین راه کردم
یکدل نبود با من، من اشتباه کردم
گردرسرای این دل مهتر کسی ندیدم
از عشق آل احمد(ص) بهتر بسی ندیدم
گر عزلت و غم من در زندگی فزون است
دیگر ندارم افسوس چون غم زدل برون است
در پرده حقیقت آثار دل هویداست
از حب آل احمد(ص) این زندگی چه زیباست
ای نعمتی زمکتب بر عاشقان خبر کن
از غیراین ره حق ،تا زنده ای حذر کن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام. وجود سبزتان را خاکسارم | |
|
سلام. ممنون از لطف شما شاعر گرامی🌹 | |
|
سلام حضورسبزتان گلباران. دلتان شاد و وجودتان سلامت | |
|
سلام. ممنون از حضور سبزتان. مانا و برقرار باشید🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.