جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش اسفندیاری
آخرین اشعار ناب سیاوش اسفندیاری
|
- تا کی به پیله منتظر ، در حسرت پروانه گی
- دردی کش میخانه ام ، ما را چه به فرزانه گی
- آواره در صحرا شدم ، از داغ عشق لیلی ام
- ما را به آتش میکشد این دل ازاین دیوانه گی
- کو شهرزاد قصه گو ، صد غصه دارد این دلم
- پایم ببست صیاد دل ، بر پای مرغ خانه گی
- تا کی نشینم تا سحر ، من پای این دلد ادگی
- تا کی بسوزم همچو شمع ، در کنج هر ویرانه گی
- ای ساربان، کم جار زن ، عشقم بخواب است بر جهاز
- لیلای سیمین رخ به ناز ، خفتیده با دردانه گی
- مجنون بی لیلا شدم ، تنهاتر از تنها شدم
- ما را به مسلخ میبرد ، این عشق با رندانه گی
- از حال ما گر پرس کرد، گویید سیاوش مُرده است
- جسمش به زیر خاک رفت ، روحش پی افسانه گی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.