جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
زندۂ نام حسین
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی
........................................
یک سال زنده ایم که ده شب صفا کنیم
خود را فدایی ،غم ،کرب و بلا کنیم
با بوی سیب به همراه مادرت زهرا
در قتلگه نوای حسین وا حسین کنیم
در پای روضه ها دل ما آب می شود
با خواهرت به مصائب نوا کنیم
بهر ظهور گل پسرت ای شه شهید
عجل فرج دعا لب منتظر کنیم
بهر زیارت حرمت اربعین عشق
پای پیاده از نجف سوی تو حرکتی کنیم
ما راطلب نما به دل خواهرت حسین
یک جمعه شب حرمت روضه پا کنیم
.........................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی زیبا و شور انگیز
موفقباشید