جمعه ۲ آذر
خورشید تابان شعری از آرزو محمدزاده
از دفتر مهر بی پایان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۵۱۰۹۶
بازدید : ۸۰۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدزاده
|
ای که تابنده تر از خورشید ی
بگذار جنس نگاهت بشود
همه آرامش من.
پ.ن: بداهه ای بود در وصف صبح
آرزو محمدزاده
29 مهر 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.