جمعه ۲ آذر
شب و جنون شعری از تکتم آقابالازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۰۱:۳۷ شماره ثبت ۵۱۰۹۱
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر تکتم آقابالازاده
آخرین اشعار ناب تکتم آقابالازاده
|
شب ای
جنون واژه ها؛
ای ناتمام، مجهول
چگونه مرا ــــ
به تصرُّف می بری
بی هیچ
تصویری از
خویش.!
#تکتم_آقابالازاده
پ.ن
واژه ی از
جنونم را چشیدی
عربده کشان آمدی ـــ
...
این چنین شلاق نزن
ای تصادفِ
بینِ
موج و صخره
#تکتم_آقابالازاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای ناتمام، مجهول.....................