جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
به آسمان که مي نگرم
اين نگاه من است!
پشت تکه ابري
تقدير
در احساس آرامش
گره خورده است!
همه ايستاده اند
ماه و خورشيد
باران و برف
هر آنچه در کهکشان است
به احترام عشق ،
سجده کرده اند
از زمين نمي گويم
تشبيه خوبي نيست
زير پاي آدم
تر و خشک سوخته اند!
از اينجا تا آسمان
يک نگاه، فاصله است
يکي با خنده هايش
يکي با اشک
سر به سوي آسمان دارد
همه مي گويند
دنياي بد!
اما کسي نيست
بدي هايش را بشناسد
همه منتظر
در غفلت نشسته اند
براي خوب بودن
معجزه مي خواهند!
______________________________
پ.ن
رويايي دارم
به لطافت شبنم
به اندازه ي يک صلح
همه جا درد سراب است
اما من
يک گل سرخ
در اين ويرانه مي بينم
______________________________
نگاه من
به درخشش آيينه است
ميان بد و خوب
بهترين مي بينم
اين گناه من است!
#سيده_فاطمه_سيدپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و پر معنی
زیبا و جالب