جمعه ۲ آذر
مهربان ساده دل شعری از احسان سپهری مهر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۵۰۴۰۷
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر احسان سپهری مهر
آخرین اشعار ناب احسان سپهری مهر
|
پله ها پیش رویم بود اما ناگهان دیوار شد
زیر سقف آسمان بودم، آسمان بر سرم آوار شد
اژدهای خفته ای بود این زمین استوار
زیر پایم لرزید و آن اژدها ناگهان بیدار شد
مرغ دست آموزم ندانستم کرکسی لاشخوار بود
آن غزال خانگی، گرگی شد از بخت بدم هار شد
در این باغ ویران که نامش شد برایم زندگی
هر درختی که دیدم برایم چوبه ی دار شد
زندگی با تو چه کرد ای مهربان ساده دل
دلت باغ ویرانی شد و از زندگی دگر بیزار شد
کپی برداری از این اثر بدون ذکر نام شاعر پیگرد قانونی دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.