جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درودها
💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿
چون کنم وصف دگر نرگسِ جادوي تو را؟
یا چو خورشيد بخوانم رُخِ نيكوي تو را؟
محتسَب امر نموده ست از این پس ديگر
سجده گاهم نکنم طاقِ دو ابروي تو را
يا مرا گفته كه بر دل بكشم تا دمِ مرگ
حسرتِ بوسه ای از لعلِ سخن گوي تو را
دوستي طعنه زنان گفت به گوشم یک شب
روی مژگان نکشم خاکِ سرِ کوي تو را
يا رقيب آمده با خنده به من مي گوید
تا تمنّا نکنم قامتِ دلجوي تو را
بعدِ يك عمر كه دل بسته ي گيسوي توام
كِي فراموش کنم طرِّه ي هندوي تو را؟
دور از روي تو شب تا به سحر مي بینم
خوابِ آشفتگيِ سلسله ي موي تو را
سالها رفت و نگه داشته ام در دلِ خود
همچو دُرّي به صدف آرزوي روي تو را
#محمدعلی_سليماني_مقدم 19-06-1395
💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همچو دُرّي به صدف آرزوي روي تو را
درود
بسیارزیبا بود