با سلام و عرض ادب و احترام
تبریک عرض میکنم بازگشائی شعر ناب این یار قدیم را
و تشکر میکنم از زحمات استاد احمدی زاده و استاد زرین قلمی عزیزم
برای تمام دوستانم در این سایت آرزوی سلامت و بهروزی دارم
امید که دفتر دلهاشان همواره پر از مهربانی , دوستی
و آرامش باشد
بر این سه نقطه ایستاده ام
نگاه کن
کتیبه های ذوق را ورق بزن
ورق بزن
نگاه کن
کجای آشنائی تو با من است ؟
کجای باختن بر این تن است ؟
نگاه کن
خوبتر نگاه کن
ببین ستایش است
تمام عشق درکلام
ورق زدن به خواهش نیایش است
کبوتر دو قطبی دو قمریم
کمی سبکتر از تو اشنا تر است
کمی نگاه کن به خود
کمی قمار کن تو بت
عروض را تو بی خیال و چاره کن
به هم نوائی زمان
به سوزناکی لبان
اگر دو قند بوسه ای
گرفتی از نگارجان
زدی به زخمه سازتر
بخوان تو مرغ خوش لحان
سمندری عجب سبک
قلندری که با تو باختر
به رسم میکشد جهان
جواب را تو خود بهینه یافتی
بلندتر که بشنوی
حکایت است
حکایت سلام این دو قمری است
به حرم جان
حلاوتی که شکر را چو قند
میکند دهان