جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
زنگوله ی فقر ...
دریای أحمرم ! ســلام ...
جَرَس ِ فـــــــقــــــــــــــــــــــر ...
جَـــزر شد ... باز هم که ...
بر گلوی غرم ِ مظلومیت ها ...
فشرده بسته ...
گِرهِ کــــــــور
فوج فوج ... صَدَ ف بر ساحل ِ جهل و ...
موج موج خزیده أسَف ...
تا سرقله ی
نفَس نفَس جان کندن ها دَوان
زنگ زنگ ... صیحه اش مانـــــد تا أبَدان ...
دُور ِ گوش های تاریخ
دَوَران دَوَران ...
ساقی ِ تلخی های سُـــــرخ ...
صعودی از کر و کوران ِ آل ِ سَعودان
ما ه های سپیدغُبارین سَحاب را تماشاست ...
چشمان ِ حال ِ قلبِ کــــــــــوه ...
به شفق پاشی ِِ توست سُرنای احوالش ...
دریای أحمرم ! ........................... .
انگوران ِ غــدیــــــــــــر
در خاک پروری ِ امسال
خُـــــــم شد
دُردای دُور ِِ صَبرأفکن .............. .
|