دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
حصر
قسم به قلم
قسم به قلمهای پند
قسم به قلمهای جریده
قسم به قلمهای حبس
قسم به قلمهای حصر
قسم به قلمهای تبعید
قسم به قلمهای ازل
قسم به قلمهای ابد
قسم به قلمهای گریان
قسم به قلمهای روان
قسم به قلمهای اشک
قسم به قلمهای درد
قسم به قلمهای کتاب
قسم به قلمهای سبز
قسم به قلمهای واژه
قسم به قلمهای سوژه
قسم به قلمهای هرجایی
قسم به قلمهای قلم
قسم به قلمهای بی ملاقاتی
قسم به قلمهای بن بست
قسم به قلمهای لرزان
قسم به قلمهای خون
قسم به قلمهای دود
قسم به قلمهای جنگ
قسم به قلمهای ترکش
قسم به قلمهای مرمی
قسم به قلمهای مین
قسم به قلمهای دین
قسم به قلمهای نومید
قسم به قلمهای چروک
قسم به قلمهای تاول
قسم به قلمهای شکسته
قسم به قلمهای مرکب
قسم به قلمهای نون
قسم به قلمهای گردسوز
قسم به قلمهای دلسوز
قسم به قلمهای حیران
قسم به قلمهای دشت
قسم به قلمهای سراب
قسم به قلمهای جوشش
قسم به قلمهای رویش
قسم به قلمهای آئینه
قسم به قلمهای وارونه
قسم به قلمهای منصور
قسم به قلمهای دور
قسم به قلمهای فرقان
قسم به قسمهای قرآن
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.