دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
غواص دشت :
بنام بي كسي با تنگدستي
بنام سادگي در عين هستي
بنام پيچك و نسرين و گيسو
بنام طاق بستانهاي ابرو
تو داسي ، طاقي ، ابرويي جمالي
تو نامي ، جامي ، اكمال الكمالي
بنام رزم و خون و مين و طغيان
بنام شهد نوشين شهيدان
بنام كشور فقر يتيمان
بنام زاري از دست مغيلان
تو آبي ، آسماني ، نابي ، ديري
تو خير انديشي ، اربابي و خيري
تو در انديشه صبحي و نوري
تو انعام خدايان را ظهوري
خدا غواص دشت و آسمانها
خدا در خون ما و اين و آنها
شديم مست و خراب بي نشانها
سپرديم دل را به دست ساربانها
به پای اشتران خلخال خار است
ز گنج ساربان هر جا قمار است
به دشت لامكان پروانه گم شد
ميان بيم دل دیوانه گم شد
سوار اشتر و استر شب و روز
كه ما استرتريم از جان جانسوز
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.