دوشنبه ۵ آذر
دل داغو (لري خرم آبادي ) شعری از سعید حسنوند
از دفتر لبخند اشک نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۴۹۶۹۷
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سعید حسنوند
|
امروز اُفتامَه و ياد يارم
نوينم ها كجا مِ غم دِ بارم
امروز آسمو حالش خراوه
سي درد دلم دلش كواوه
امروز گريتا دل بي كسم
مويه ها كجا او هنارسم
دل بي كسم همرا آسمو
دَ ها ميواره سي درد گرو
يارم هشتو و رت دلم بي كس بي
دلم بي كس و بي هنارس بي
فكر نكرد دلم بي او ميميره
دلم بعد او ها تقاص ميره
قهره وا همه ، خنه فراموش
ها كنجي دلم ساكت و خاموش
چش انتظاري دَ كردش پير
دل چش و ره ، گن بيه اسير
فكر نكم دلم طاقت بياره
درد بي كسي كه چاره داره
مر لطف خدا بويه شاملش
يارش ورگرده خو بويه حالش
اميد دلم هه ها و خدا
خوش ميكه دلِ د غصه جدا
خدا خوت دوني دردش گرونه
رانه بك آسو تا دل بمونه
ميترسم دلم طاقت نياره
وقتي يار بيا دل دَ جو ناره
هر كه چي سعيد دلي داشت داغو
مر خدا باها دل بيره سامو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر خوبی از شما خواندم در وزن (فع لن فعولن/فع لن فعولن) که خاص زبان لریست دو سه جا ایراد وزن هم داره قالب شعرتون غزل نیست مثنویست
موفق باشید شعرتون هم خوب بود آفرین