شنبه ۱۹ آبان
|
دفاتر شعر محمد حسین محمدی
آخرین اشعار ناب محمد حسین محمدی
|
نگاهم به پاکت سیگارم
اسمت که می آید گره می خورد کارم
شروع می شود ثانیه شمارم
مغزم تورا بی اختیار
به نَفَس عمیق تشبیه
به گل شقایق تشبیه
به مرغ عشق تشبیه
به زیبای مطلق تشبیه
به علت نفس هایم تشبیه
ولیک این بار
قرمزی شراب شیراز یه طرف
قرمزی لبِ تو یک طرف دیگر
اما قرمزی لب های تو
شراب شیراز را مَست می کند
بوی هزار گل هلندی یک طرف
بوی عطر تن تو یک طرف دیگر
اما بوی عطر تن تو
هلند را ویران می کند
زیبایی قالی ایرانی یک طرف
زیبایی صورت تو یک طرف دیگر
اما زیبایی صورت تو
قالی ایرانی را زیر سوال میبرد
پسته ی خندان هم
جلوی لبخند های تو سکوت می کند
ولیک
حالا تشبیه خودت، از دل من چیست!!!
محمد حسین محمدی قیری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.