يکشنبه ۲۷ آبان
ملافه شعری از ابوطالب زارع
از دفتر باران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۴۹۶۵۳
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
چند ملافه ی دیگر؟
تخت من باید عوض کند
من مرخصم !
وقتی شوک های الکتریکی صدایم کنند
نگاهم هنوز
بر لب پنجره ات نشسته است
و دلم
میان سینه ی مترسک می طپد
شالیزار را نگاه کن
از شانه ی نور بالا می رود
و ترانه ی گنجشک ها را
از دهان چرخ ریسک ها می گیرد
خوابم ...
خوابم می اید
بیا قبل از غروب مرا نشاه کن
زیر پایت
وکلاه مترسک را بردار
که اشک هایت دور کرده اند
و ابر های این حوالی
بی باران کوچ می کنند
سوت نزن
که ابرها بر نمی گردند
تا شور و شیرین را با هم بشویند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بی باران کوچ می کنند