پنجشنبه ۱ آذر
كجايي شعری از ميروحيد
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۴۹۳۷
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۹
|
|
دوست دارم كجايي
كجاي اين هوايي
كجاي دفتر عشق
كه از دلم جدايي
دلم گرفته از تو
از تو كه بي وفايي
دلم گرفته از تو
كجاي اين دياري
شب تا سپيده نيستي
حتي يه سايه نيستي
حتي غريبه و دور
از قلب آينه نيستي
با من چه ها نمودي
با من كه آشناتم
با من كه عاشق تو
با من كه هم صداتم
غروب نبود تو شهرم
نرو نذار غروب شه
نرو كه از فراقت
زنجير عشق شل شه
مستم نه مست باده
مست خراب از تو
مست شراب عشقت
مستانگي،شب از تو
شوقم تويي عزيزم
شوق وصال احساس
كجاي اين كويري
از اشك،كوير درياست
ضجه زدم من از تو
از بغض تو شكستم
اين بود جواب عشقم
از عشق گسسته هستم
شايد تو بي وفايي
شايد كه خواب بودي
از رفتنت شكسم
شايد سراب بودي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.