دوشنبه ۲۸ آبان
سه شعر آزاد از مجموعه ی گلنگدن شعری از رضا امیریان
از دفتر گلنگدن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۰۶ شماره ثبت ۴۹۱۳۴
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب رضا امیریان
|
صدا از گلویش فرار می کرد
و ترانه از لب.
از دریا که می گفتم
موهایش می پژمرد!
از ساحل که می گفتم
پاهایش می لرزید
از ازادی که میگفتم
دست هایش را گره می کرد.
به آینه خیره می شد
دندانهایش را به هم می فشرد
و با مداد خط لبش
سی و دو میله روی دیوار می کشید
سی و دو میله
روی دیوار!!!
و من هنوز
به این فکر می کنم
که چرا؛
در جواب دوستت دارم ها
خنده هاش را قورت می دهد!!!
ترک تا انتهای شیشه قدم بر می دارد
و تو،تا انتهای من
رفتن ها همیشه ردی از خود بجا می گذارند!
____________________________________
راست می گفتند
دنیا کوچک است
به اندازه ای کوچک
که می بینی اش
هر روز
در دستان کسی دیگر!
رضا امیریان
تابستان ۹۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.