پنجشنبه ۲۴ آبان
دلداده شعری از سهیلا چاوُشی
از دفتر غزل های ناتمام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۲۷ شماره ثبت ۴۸۹۲۳
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب سهیلا چاوُشی
|
ﺷَﺮَﺭﺍَﻓﮑﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺑَﺮﺩﻝ،ﺗﻮ ﺑﺎ ﺻَﻬﺒﺎﯼِ ﭼﺸﻤﺎﻧَﺖ
ﺧﺮﺍﺑﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺟﺎﻧﺎ،ﺑﯿﺎ ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﻗﺮﺑﺎﻧَﺖ
ﻣَﻨَﻢ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﯼ ﺷﯿﺪﺍ،ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷَﺖ ﭘﻨﺎﻫﻢ ﺩﻩ
ﻧﺒﯿﻨﯽ ﻫﻤﭽﻮ ﻣَﻦ ﻫﺮﮔﺰ، ﺯﻟﯿﺨﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺍﻧَﺖ
ﺑَﺴﯽ ﺑﺎ ﻏﻢ ﺑﻪ ﺳَﺮ ﺑُﺮﺩﻡ،ﮐﻪ ﺭﻭﯼِ ﭼﻮﻥ ﻣَﻪَ ﺕ ﺑﯿﻨَﻢ
ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﺎﺏِ ﻣﻬﺠﻮﺭﯼ ،ﺑﯿﺎ ﺩﺳﺘَﻢ ﺑﻪ ﺩﺍﻣﺎﻧﺖ
ﺣﺮﺍﻣﻢ ﮔﺸﺘﻪ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ، ﺯِ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻧَﯿﺎﺳﻮﺩَﻡ
ﻗَﺮﯾﻦِ ﺁﺗﺶ ﻭﺩﺭﺩَﻡ ،ﺯِ ﻏَﻢ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧَﺖ
ﺑِﺮﻓﺘﻪ ﺍَﺯ ﮐﻔَﻢ ﻃﺎﻗﺖ،ﺩﮔﺮ ﺭﺍﻫﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ ﺟُﺰ
ﻧَﻬَﻢ ﭘﺎ ﺩﺭ ﺭِﮐﺎﺏِ ﻋﺸﻖ ،ﺑِﺘﺎﺯَﻡ ﺳﻮﯼِ ﻣﯿﺪﺍﻧَﺖ
ﺗﻮﺭﺍ ﮔﯿﺮﻡ ﺑﻪ ﭼﻨﮓِ ﺩﻝ ،ﺯِﭼﻨﮕﺎﻟَﻢ ﺭﻫﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﻫَﺮﺁﻥ ﮔﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﭼَﺸﻢ ﺍﻣّﺎ ، ﻧﮕﻮ ﺑِﺸﮑﺴﺘﯽ ﭘﯿﻤﺎﻧﺖ
ﻧَﺒﺎﺵ ﺍَﺯ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﻭﮔﺮﺩﺍﻥ ،ﺩِﮔﺮ ﺗﺎﺏُ ﻭﺗﻮﺍﻧﻢ ﻧﯿﺴﺖ
ﺯُﻟﯿﺨﺎﯼ ِ ﺯَﻣﺎﻧَﻢ ﻣﻦ ، ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﺍﻧَﺖ
* ﺳﻬﯿﻼ ﭼﺎﻭُﺷﯽ*
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ﺯُﻟﯿﺨﺎﯼ ِ ﺯَﻣﺎﻧَﻢ ﻣﻦ ، ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﺍﻧَﺖ
درود
غزل زیبایی بود