جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مسعود خلیق اخلاقی
آخرین اشعار ناب مسعود خلیق اخلاقی
|
میانِ سبز آرامش
نشسته غنچه ای بر شاخه ای رقصان
درون جوش و رخِ سرخِ
میانِ پوششِ اسرار پیچیده
لبانِ بسته با الیافِ شرمِ گویشِ رازِ دلِ کوچک
چه گوید از دلِ شیدا،
که داند دردِ تنهائی
سحر آواز می خواند،
شکیبائی ، شکیبائی
مسعود خلیق اخلاقی
خرداد 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.