پنجشنبه ۱ آذر
به قدمها مجال باید داد شعری از مسعود خلیق اخلاقی
از دفتر گنجبنه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۴۹۲۶۶
بازدید : ۶۴۹ | نظرات : ۶۰
|
دفاتر شعر مسعود خلیق اخلاقی
آخرین اشعار ناب مسعود خلیق اخلاقی
|
دویدم دوید او
ندیدم ندید او
نه او صورت من
نه من روی او را
رسیدم رسید او
نفس خسته من نفس خسته او
نگاهی به من کرد
و من موی او را
چروکم به صورت
سپیدی به مویم
خم و چین به رویش
سپیدی به گیسو
نفس بی رمق بر سلامی
کلامی به رویم به سویم
کلامم بریده به نامش صدایم
فقط یک نگاهی چه کم سو
***
کاش به دویدن هم مجال استراحتی می دادیم
کاش گوش می سپردیم به فریاد چشمها
داغ نشستن بر بال نفس، ماند در دل هوا
سیاهی هم رنگ زیبائی است
سپیدی هم زیباست
به قدم ها مجال باید داد
مسعود خلیق اخلاقی
فروردین 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.