جمعه ۲ آذر
حیف از دل فرهادها شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۱۷ شماره ثبت ۴۸۷۲۴
بازدید : ۴۲۰ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
دیگر مجال درد نیست شکوه ز گردون میکنم
من عشق را با حرمتش تقدیم مجنون میکنم
عمری مدارا کرده ام ذوقِ دلارا کرده ام
زین پس دلِ بی صاحبم همچین و هم چون میکنم
حیف از دلِ فرهادها که قصّه شد در یادها
اندیشه بر تنهاییِ عشاقِ محزون میکنم
پیمانِ بینِ عاشقان با طعنه برهم میزنم
این راه و رسم عاشقی دیگر دگرگون میکنم
معشوقگانِ دلفریب تبعیدِ مأوایی غریب
دلدادگانِ خسته راتسلیمِ قانون میکنم
با این کمانِ کینه ام تیرِ جدایی میزنم
پیمانهء پیمانشان لبریزِ از خون میکنم
سازِ زرنگی میزنم بر بٌرقه چنگی میزنم
افسونگرِ بی بٌرقه را با چشمی افسون میکنم
اینها مٌرادِ دل نشد چون من مٌریدِ دلبرم
بنگرچگونه این غزل تکمیلش اکنون میکنم
با مٌشت بر دل میزنم فریادِ باطل میزنم
باری پشیمان میشوم امیالم افزون میکنم
جلال پورسلیمانی۲۸تیرماه۹۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
با نظر استاد امیریان عزیز موافقم