جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب خدابخش صفادل
|
نمی خواهم کسی غیرازتوبامن همسفرباشد
نمی خواهم کسی ازقصه ی ما باخبر باشد
کمی باشاعرچشمان مستت همزبانی کن
نمی خواهم سخن های توبامن مختصرباشد
"دوچندان می شودزیباییت وقتی"که می خندی
مبادا چشم هایت لحظه ای ازگریه ترباشد
پریشان کرده اش را می پسندم،درمسیرباد
مپوشان گیسوانت راکه شورانگیزترباشد
به صحبت های من دل می دهی،امانمی دانی
که این واگویه هاروزی برایت دردسرباشد
به تابستانی پیراهنت خورشیدمحتاج است
واین خاصیت عشق است ازخورشیدسرباشد
به هرچیزی که دل می بندم این ایام،می فهمم
به جزمعصوم چشمان توکاری بی ثمرباشد
هزاران صخره می خواهندبرگردم،پلنگ آهو
به دنبال تو می آیم اگرچه پرخطرباشد
دعاکن تارهایی یابم ازدیوانگی هایم
اگرچه خوب می دانم دعایت بی اثر اشد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لطفا شعرتانرا کامل به صورت کامنت زیر شعر تان بنویسید ما انرا جای گزین می نمائيم
موفق باشید
هر چند دقیق متوجه نشدیم دقیقا چه اتفاقی برای شعرتان افتاده!
توجه داشته باشید کامل شعرتانرا در متن کامل شعر که کادر بزرگتر است قرار بدهید و شاه بیت یا هر بیتی که از شعرتان را دوست دارید در کادر بالایی که کوچکتر است قرار بدهید!