سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      بنفشه

      شعری از

      هوشنگ زاهدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۴۸۳۰۵
        بازدید : ۶۶۷   |    نظرات : ۱۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر هوشنگ زاهدی

       باران که چنین خاکِ چمن می شویَد                                                    
      وز بارشِ آن بنفشه ای می رویَد                                                        
      روزی بسرِ خاکِ تو و من بارد                                                          
      تا کس ز بنفشۀ تو و من بویَد     
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۰۵:۴۲
      خندانک خندانک خندانک
      درود استاد
      کوتاه وزیبا بود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۰۶:۰۵
      درود گرامی
      بسیار زیبا و جانانه خندانک خندانک خندانک
      منصور شاهنگیان
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۰۴:۲۷

      بسیار زیبا و خواندنی ...

      احسنت ...
      یونسی یونس
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷
      عرض ادب و احترام
      بیتهایت هنرمندانه بود موزون و گوشنواز با درونمایه
      و با رعایت وزن . لذت بردم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مجنون ملایری
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴
      با سلام بسیار عالی
      نیره ناصری نسب
      پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۱۷
      درود بر استاد بزرگوار

      سروده ای کوتاه ولی ژرف بود

      بسیار آموزنده

      پاینده باشید خندانک خندانک خندانک
      مهدی حریفی
      جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۰۴:۲۰
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      درود بر شما جناب زاهدی..مرحبا زیبا سرودید
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0