جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سعید سعادتی فر(غمخوار)
آخرین اشعار ناب سعید سعادتی فر(غمخوار)
|
یه گاو صندوق بسته پیش منه
که هر روز و هرشب کنار منه
یه عمره که هر وقت نگاش می کنم
تو سینه دلم تند تر میزنه
یه گاوصندوق بسته پیش منه
که توش خاطرات تو زندونیه
نذاشتم که هیشکی بفهمه هنوز
چه رازی تو این سینه پنهونیه
یه رمز قدیمی یه اسم قشنگ
روگاوصندوق خاطرات ِمنه
هنوز رمز گاو صندوق عشق رو
محاله به جز تو کسی بشکنه
دوتا نامه با دست خط خودت
یه عکس قدیمی با چشمای خیس
یه شعری که زیرش نوشتی برام
"دوست دارم عشقم"با یه خودنویس
همش خاطرات من اینه فقط
یه شعرو دو تا نامه؛چشمای تو
نذاشتم هنوزم عزیزم ببین
کسی رو بیاد تو دلم جای تو
هنوز تو خیابون چشمای تو
دل ِ عاشق من قدم میزنه
یه گاو صندوق ِ بسته اینجا داره
به قلب منه خسته غم میزنه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودد
بسیارزیبا وبااحساس بود
افرین