نام ترانه: تو در وصفم نمی گنجی
**
تو در وصفم نمی گنجی
تو در مشق م نمی گنجی
تو در شعرم نمی گنجی
تو در ذهنم نمی گنجی
**
تو در چشم م نمی گنجی
تو در جام م نمی گنجی
تودر دفتر نمی گنجی
تو در توصیف نمی گنجی
**
تو در دنیا نمی گنجی
تو در دلها نمی گنجی
تو در اینجا نمی گنجی
تو در هر جا نمی گنجی
**
تو در دفتر نمی گنجی
تو در معنا نمی گنجی
تو در دریا نمی گنجی
تو در این جام م نمی گنجی
**
ای توهمه ناز ومن نیازم
ای توهمه وصل و من وصالم
ای تو همه مثل و من مثالم
ای تو همه خوب و من خرابم
**
ای توهمه جمال من
ای توهمه کمال من
ای توهمه وصال من
ای توهمه نشاط من
**
ای تو همه جمال و من که زشتم
ای تو همه کمال ومن که نقصم
ای تو همه غنی ومن که فقرم
ای توهمه نشاط و من که اشکم
**
به وصف من نمی گنجی
به ذهن من نمی گنجی
تو در چشم م نمی گنجی
به کنج م نمی گنجی
**
هزار و یک ترانه
دفتر سیزدهم( مناجات نامه)
نام ترانه: تو در وصفم نمی گنجی
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/4/5- بداهه- ناتمام