چهارشنبه ۳۰ آبان
یه فرشته آرزو کن شعری از امیرحسین مختاری
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۴۸۰۸۳
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر امیرحسین مختاری
آخرین اشعار ناب امیرحسین مختاری
|
یه فرشته آرزو کن
شبُ از روزام بگیره
غمِ دنیامُ بفهمه
بغضُ از صدام بگیره
کسی که بدونه خورشید
کِیا حال ماهُ پرسید
قدرِ بارونُ بدونه
حس ابر ها رو میفهمید
من بریدم از غروبی
که همیشه بی طلوعه
از نگاهی که نفهمید
پشت حرفام یه شروعه
با تو اَم تویی که بودی
تکیه گاهی تویِ دنیام
چی عوض شده که نیستی
ساحلی برای دریام
من هنوز تو آسمونا
پیِ ردپات میگردم
اسمتُ رو دل خونم
با ستاره حک میکردم
نمیشه توو آسمونا
به فکر عشقت نباشم
نمیخوام از خاطراتت
به بهونه ای جداشم
تو بیا بزار که خورشید
از نگاهت جون بگیره
ابر را رو آشتی بده تا
آسمون بارون بگیره
#امیرحسین_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.