بنام نگارگرعشق.........
................................................................
هرشب اینجـا من ودل، دَرتبِ این دِلهُـره هـا
منتظر ،تـابـه سَــــحر، دَرقفسِ پنــــجره هـا
تـامگـــر، عطـــــرِ مُحبّـــــت ،بِـوَزد ازنفسـت
مُــــرغِ دل ،پَربکشــد، تـاحَــرمِ کنـــــگره هـا
واژه هـا نیـز، زِقــهرت، بـه سـتوه آمـــده انـد
خنــده ای، بـاز کنــد،بارِ دِگـــر، این گِـــره هـا
بینِ مـا، فـاصـــــله ای نیست اگـــر، بـاوَرِ مـا
خوش نشـیند به غزل،بر لب و این،حنجره ها
بُغـضِ پنهــانِ مَــرا، هیـــچ نـدیـدَست کسـی
بس کـه لبخنـد زدم، برتو چنـان، مسخره هـا
پشتِ دیـوارِ غــروری، کـه تـو، بَرپـا کـــــردی
گو کـه برخــاک ســـپُردیم، هـمه خـاطره هـا
ســیبِ ممنوعـه ی من، کــاش نبودی هرگـز
خوش ترین،منـظرِ این بـاغِ خوشِ ،منـظره ها
دیـده ام ،گــاه چو(دیوانـــه)، درآییـــنه ی دل
اشــکِ حسرت، زِتوبر،خـاکِ من و،مقـبره هـآ
................................................................
(دیوانه)