سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        روزه

        شعری از

        خالد بایزیدی(دلیر)

        از دفتر دل مویه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۴۷۷۱۶
          بازدید : ۱۰۰۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
        آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)

        شعری از:صالح بیچار(شاعرمعاصرکرد)سلیمانیه-عراق
        ترجمه:خالدبایزیدی(دلیر)ونکوور-کانادا
        «روزه»
        به پیش چشمانم
        لبهایش...
        انگارعسل ازآن می چکد!
        که لبهایم را
        نزدیک عسل کردم
        گفت:
        آی نکنید...
        روزه ام راباطل کنید!
        اوفهمید...
        بیش ازحدغرق درلبهایش ام!!
        گفت:
        چه کارکنم؟
        درمیان شعله های آتش دوزخ و
        عشق تو...
        من نمی دانم:
        روزه ام
        یا....
        دل وخواسته ی تورابشکنم؟؟!!
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        رسول گریزان
        يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۷
        زیبا بود
        ای کاش اصل کوردی هم میزاشتین
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷
        درود بر شما خندانک خندانک
        عباس وطن دوست
        دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۸
        خندانک
        سلام جناب بایزیدی
        درود بر شما

        خندانک خوزگه شیعره کوردیکه شت دا ناباییت خندانک
        خالد بایزیدی(دلیر)
        دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۵۲
        متن کوردی اش:
        شیعر:سالح بیچار
        «روژوو»
        له به رچاوم
        لیوه کانی
        ده توت:هه نگوینی لیده تکی!
        که لیوم برد
        بووهه نگوینه
        وتی نه که ی روژووم بشکینی!
        ئه وتیگه یی
        زورله لیوی راده مینم
        وتی چیبکه م...
        له نیوان گری دوزخ و
        عیشقی تودا
        من نازانم
        روژووکه م...
        یان....
        دل وداوای توبشکینم
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0