این زندگی کلافهَس نَذاش خودمون باشیم
که رویِ بومِ دنیا یه رنگ نو بپاشیم . . .
تو سمفونیِ بوق وُ دود وُ گربه وُ ماشین
گم شدیم بازم انگار نفهمیدیم کجاشیم . . .
مثلِ قهرمانی مردود تویِ فیلمِ بی خیالی
نخ نخ سکوتو طی کن پایِ پاکتایِ خالی . . .
من گردوُخاکِ صحنهَ م پُرِ سرفههای سمی
یه بغل هوایِ تازه نبود تو این حوالی . . .
.
.
.
من یه بغضِ کالم تویِ باغچهای که مرده
یه بادِ سنگین اومد همه رویاهامو بُرده . . .
دیگه هوامو نداری اِی مترسک کجایی؟
که اون کلاغِ مرموز تن وُ ساقههامو خورده . . .
.
.
.
میترسم امروزم فردایِ شما باشه
یه شلیکِ سردرگم دنبالِ پوکههاشه . . .
تویِ جادههایِ تردید پیِ ردِ پایِ برگشت
یه قدمِ اشتباهو دنیات از هم بپاشه . . .
میدونم شبیهِ من تُو با ثانیه درگیری
پشتِ میلهها تویِ این سلول میمیری . . .
اگه حکمِ دلِ یارُ به خشتِ جان بُریدی
نده سرنوشتو دستِ اون وکیلِ تسخیری . . .
.
.
.
من یه بغضِ کالم تویِ باغچهای که مرده
یه بادِ سنگین اومد همه رویاهامو برده . . .
دیگه هوامو نداری اِی مترسک کجایی؟
که اون کلاغِ مرموز تن وُ ساقه هامو خورده . . .
.
.
.
* * *