سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        انتظار

        شعری از

        سحرعیوض

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷ شماره ثبت ۴۷۵۶۷
          بازدید : ۳۷۳   |    نظرات : ۲۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سحرعیوض

        کشت مرا انتظار ،دل را رها نیامد سوخت زعشق بلبل گل را صدا نیامد
        کاسه ی بی نوایی بر بینوایان تهی یارب چرا نوایی بر بینوا نیامد
        فرهاد مرد از عشق دربیستون دنیا آخر چرا زشیرین دیگر ندا نیامد
        کارم گذشت از کار ،مشکل نکرد آسان یارب چرا نگار مشگل گشا نیامد
        این جمعه هم گذشت ویارم دگر نیامد دل سوزد از فراقش آن باصفا نیامد
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵
        خندانک خندانک خندانک به شعر ناب خوش امدید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۵۴
        به شعر ناب خوش آمدید
        یا مهدی ادرکنی خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲
        خندانک خندانک خندانک
        منوچهر مجاهدنیا
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۴
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک به شعرناب خوش آمدید.
        باقر رمزی ( باصر )
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۳۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        سلام و درود خواهر خوب مهربان و بزرگوارم
        به مهمانی شما آمدن برایم افتخار شد
        بسیار عمیق و سرشار از لطافت
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۷
        با درود بانو بسیار خوب
        سمانه هروی
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک
        سلام خوش امدی
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹
        سلام ودرود
        خوش امدید خندانک
        غلامرضا کفائی(کویر)
        پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۳
        بسیار زیبا
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0