پنجشنبه ۸ آذر
می آید برون! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۴۷۵۵۶
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
از زمين، گندم به زورِ داس مي آيد برون
هم كه سبزي هاي چون ريواس مي آيد برون
ديده ام گاهي ز كندوي عسل با چشمِ خود
بعدِ زنبورش، كنِه يا ساس مي آيد برون
معدنِ الماس هم ديدم كه از قعرِ زمين
با چه سختي قطعه اي الماس مي آيد برون
خودرويي تا مي شود پنچر ميانِ جاده اي
از ميانِ صندوقش، زاپاس مي آيد برون
هست ماشيني كه مي بلعد درسته گاو را
از خروجي هاي آن كالباس مي آيد برون
فكرِ دزدي و دغل بازي و رانت و ارتشا
از سرِ فردِ خدا نشناس مي آيد برون
در كنارِ رشوه ها و اختلاسِ بي امان
اين تورُّم، يا همان آماس مي آيد برون
بعدِ آن هم از دلِ صندوقِ پُستيِ محل
جاي احمد، نامه ي عبّاس مي آيد برون
سليماني مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.