جمعه ۲۵ آبان
دانش آموزی چشمان شما دکتری است شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۴۷۴۶۶
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
تا که از چشم تو سر میزند آواز غزل
بایدم هی بکشم ناز تو و ناز غـزل
/
رازها داشت غزلهای دو چشمت ،اما
بایدم تا به کجا حفظ کنم راز غـزل؟
/
با تو دل در شب دیدار ، به پرواز آمد
ای خوشا با تو گشودن پر پرواز غزل
/
ما کجا و غزل چشم سیاه تو کجا ؟
طبع ما کودک نوپا و دس انداز ،غزل
/
تا غزالم همه ساقی غزل هاست ،بگو
خوش بحال غزل وآخر و آغاز ، غزل
/
دانش آموزی چشمان شما دکتری است
بسکه صد معجزه دارید به ایجاز غزل
/
جان «دلجو» تو به ناز غزل یار برقص
تا غزال تو گرفته ست به کف ساز غزل
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.