يکشنبه ۲۷ آبان
پاسخ شعری از مهدی رفوگر
از دفتر منهای صفر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۴۷۳۵۶
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی رفوگر
|
هزار هزار بهار سبز
نسیم خنک آرامش
بوی کاهگل دیوار تنهایی
عطر باروت شهوت
سرباز گمنام احساس
فدای تو باد
فدای لحظه ای عشوه
پشت چشم نازک کردن
تبسمی از پشت پنجره انتظار
هان
هان ای رهایی پاسخی بگو
نه از سر قهر
از سر آشتی پاسخی بگو
به خدایی که درون توست ؛ سلام میکنم
دوستان عزیز ... شاید به نظر شما حضورم کم رنگ شده باشد ... اما اینطور نیست ... کارهای شما عزیزان را بدون ورود به سایت مطالعه میکنم و لذت میبرم .... در هر صورت مثل همیشه کارهای زیبایی از همه دیده ام که جای تقدیر دارد... سکوت شاید راهی باشد برای رسیدن به خود ... هنوز به خود نرسیده ام..
پیروز و تندرست باشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.